Verslag Mei! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou en Fabian - WaarBenJij.nu Verslag Mei! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou en Fabian - WaarBenJij.nu

Verslag Mei!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou en Fabian

19 Mei 2014 | Aruba, Aruba

Hallo allemaal!

Hier zijn we eindelijk weer met een nieuw reisverslag!
Ondertussen al weer veel gedaan en beleefd, dus dit willen wij graag met jullie delen!
Zoals jullie weten zijn we pas naar Curaçao geweest. Even lekker een weekend met z'n tweetjes eruit!
We hadden natuurlijk vertraging en na een ongeplande tussenlanding op Bonaire, waren we er dan eigenlijk.
De huurauto stond meteen klaar en konden we direct door naar het hotel. Vervolgens hebben we wat gegeten en zijn we lekker gaan shoppen!
Zaterdag moesten we al vroeg op, want het was eindelijk zo ver! We gingen met dolfijnen zwemmen!
Wat een geweldige ervaring was dat zeg! We mochten ze aaien, ze deden trucjes, uiteraard even zwemmen met twee dolfijnen en we kregen als afsluiter een dikke kus.
Hierna zijn we op pad gegaan om onze eerste duik zonder gids te maken.
( Onderweg hebben we nog kaartjes weten te scoren voor het concert van Marco Borsato die zelfde avond!)
Na alles samen in elkaar te zetten en elkaar te checken kon onze duik beginnen.
We waren net onder water toen we een schildpad voorbij zagen komen, Super!
Na de duik zijn we ons klaar gaan maken om naar Punda te gaan, waar Marco optrad die avond.
De sfeer was leuk en na enige vertraging begon het voorprogramma;).
Het was een super optreden en heel bijzonder. Hij zong voor het eerst 'Samen voor altijd', samen met Jada zijn dochter.
De rest van het weekend hebben we nog meer getoerd, nog wat geshopt hier en daar, genoten van het weer en lekker gerelaxt bij strandtentjes.
Helaas was het weekend zo voorbij.
Maar we mogen niet klagen, want we hebben het hier ook goed hoor ;)

Op Aruba gaat alles zijn gangetje.
Ben ondertussen al weer een maand aan het werk in het ziekenhuis.
Het bevalt erg goed, lieve collega's en mooi werk!
Het Papiaments heb ik nog niet helemaal onder de knie, maar met wat Nederlands,Engels en Papiaments door elkaar heen komen we er wel!haha.
De collega's proberen me wel wat Papiaments bij te brengen en natuurlijk ook ..de vieze woorden! Maar die zal ik jullie besparen!
Ik zit momenteel op de afdeling chirurgie en zal daar blijven voor een poosje. Aangezien ik in de flexpool zit, kan daar natuurlijk verandering in komen.

Fabian werkt ondertussen natuurlijk ook gewoon door en in de vrije dagen maken we tijd voor leuke dingen!
Bbq'en met vrienden, lekker naar het strand met de hond, naar de bios of lekker uit eten.

Volgende week komen Rico en Kirsten dan eindelijk naar Aruba, zij zullen ook voor langere tijd hier zijn wat natuurlijk erg gezellig is!
Een paar dagen later komt mijn lieve vriendinnetje met haar vriend naar Aruba! Happyy! Kan niet wachten op al dat bezoek :)
Verder hebben deze week meerdere mensen nog een ticket geboekt om gezellig langs te komen hier.
Mijn moeder zal een weekje met mijn Tante komen en Rauno en Mandy hebben voor 3 weken geboekt! Super gezellig natuurlijk!

Voor nu zeg ik welterusten!
Jullie liggen denk ik allemaal plat, haha!

Een dikke kus en veel liefs van ons! <3xx