bezoek uit NL, de nieuwe baan en nog veel meer...! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou en Fabian - WaarBenJij.nu bezoek uit NL, de nieuwe baan en nog veel meer...! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou en Fabian - WaarBenJij.nu

bezoek uit NL, de nieuwe baan en nog veel meer...!

Door: milou

Blijf op de hoogte en volg Milou en Fabian

25 April 2014 | Aruba, Aruba

Hallo allemaal!

Hier zijn we weer met een nieuw reisverslag!
Zoals meerdere van jullie zullen weten zijn afgelopen week mijn ouders op vakantie geweest bij ons in Aruba!
Ze kwamen op 13 april aan na een vliegreis van 10 uur waarbij een jet-leg en alles bij in begrepen zat ;)
Heerlijk om ze weer te zien! Na een koffie bij de Starbucks wilde het ze na een paar uurtjes toch niet meer lukken om op te blijven.
Aangezien Fabian de eerste dagen nog moest werken, heb ik die dagen alleen met papa en mama overdag rondgetoerd, Oranjestad verkend en lekker geshopt! Verder gezellig bijkletsen en plannen maken wat we de rest van de week zouden gaan doen!
En s'avonds gezellig met zijn viertjes eten en Catan spelen tot in de late uurtjes.
Een week lang alleen maar leuke dingen gedaan waardoor hij helaas zo weer om was.
We zijn lekker een paar keer gaan uit eten, hebben met een Jeep Arikok bezichtigd, naar het casino geweest (op verzoek van mama haha), een avondje naar de bioscoop geweest en zijn met zijn viertjes de hooiberg op geweest! Natuurlijk hebben we in die week ook wel alle strandjes hier op Aruba laten zien! Papa en mama waren het er over eens dat hier wonen geen straf is!
Na zo'n leuke week was het afscheid dan ook weer niet leuk.

De dag nadat papa en mama naar huis zijn gegaan was ik jarig, weer eens wat anders om die te vieren met je voeten in het zand!
Het was een leuke dag en ben super verwend met allemaal cadeau's!
Fabian heeft me helemaal verrast; een heerlijk lang weekend Curacao met alles er op en er aan! Verheug me er enorm op!

Ondertussen heb ik nu al twee dagen gewerkt in het ziekenhuis, hier op Aruba! Het bevalt prima en het is heerlijk om weer mijn eigen beroep te kunnen doen! Alleen mag ik mijn Papiamento wel eens gaan opschroeven...want ik begrijp er geen hol van!
Maar ze zijn aardig op weg me al wat woordjes te leren ;)
Ik werk momenteel op de afdeling chirurgie waar ik weer heel veel kan leren. Door alle indrukken ben ik s'avonds zo vertrokken!

Toen ik vandaag thuis kwam had Fabian twee pakketten bij zich. Vrienden hadden dit vanuit NL gestuurd voor mijn verjaardag! Was er helemaal stil van, er zaten super lieve cadeautjes en kaartjes in! Dat doet goed.

Verder genieten Fabian en ik van onze tijd hier, samen eten met vrienden, een drankje doen maar ook van al het moois hier op Aruba.

Volgende maand krijgen we het volgende bezoek vanuit Nl, Rico en Kirsten komen in mei ook voor langere tijd naar Aruba! Super gezellig.
En een paar dagen laten komt mijn lieve vriendinnetje dan eindelijk!
Ik kijk er enorm naar uit!

Voor nu weltrusten, want jullie liggen waarschijnlijk lekker allemaal te slapen!

Ayoo en liefs XX Fabian en Milou

• 25 April 2014 - 07:29

Marjan Stassen:

Hey meisje wat een leuk verslag en wat was het gezellig om bij jullie te zijn. Jullie hebben ons echt het hele eiland wel laten zien en het was geweldig. Maar het aller fijnste was het om jullie de hele week om ons heen te hebben. Veel plezier gehad en heel veel geknuffeld. Het afscheid nemen was dan ook zwaar. Gelukkig kunnen we skypen bellen en steeds opnieuw de foto's bekijken. Het was een week met een gouden randje. Heel erg bedankt hiervoor. Nu ben je gestart in het ziekenhuis. Vond je best wel spannend. Gelukkig was je de2e dag al heel positief over je nieuwe baan. Pap en ik zijn super trots op je. Maak er een mooie tijd van in het ziekenhuis en ook deze ervaring neemt niemand jou meer af. Veel liefs van ons voor onze 2dushi's.xxxxxxx

• 27 April 2014 - 17:09

Marlouke:

He levensgenieters,

Wat fijn om te lezen dat jullie het zo geweldig hebben gehad, al had ik het natuurlijk al meegekregen
    met door het appen met mam.Ik kan me voorstellen dat het afscheid nemen moeilijk was, zeker als je het samen zo fijn hebt gehad.Maar dankzij skype en wahtsapp is het enigzins te dragen :).

Sjiek dat het werk je goed bevalt, en dat je je een beetje thuis kunt voelen op je eigen vakgebied.
    Veel plezier dan ook, en met handen en voeten kun je ook veel duidelijk maken.

Geniet van je cadeautje op Curacao en tot de volgende x

xxx Peet en Marlouke